永昼陨星

无料亚克力和本子领取请私信我
不看置顶的问怎么看文的不回

 

【迪亚乔尼】七年之痒(下)

有玩白学梗(但是没有其他cp

 

 

Late at night I can hear the crying

深夜时分 我听到绝望哭喊穿透耳膜

I hear it all trying to fall asleep

我试着摆脱哭声入睡

When all the love around you is dying

当你所爱的在你身边逐渐消亡

How do you stay so strong?

你如何能像这样保持镇定?

How did you hide it all for so long?

你又是怎么做到把感情深埋于心这么久?

How can I take the pain away?

我又该如何掩盖我的悲伤?

How can I save...

我又该如何拯救...

A fallen angel in the dark

黑暗中的堕天使

Never thought you for so far

至今仍未想到你

Fallen angel close your eyes

堕天使 闭上眼

I won't let you fall tonight

今夜 我不会再让你殒落

Fallen angel

堕天使

You do it all for my own protection

你所做的一切只是为了保护我

null

 

 


  191 6
评论(6)
热度(191)
  1. 共6人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 永昼陨星 | Powered by LOFTER